Måndagen den 23 mars, 2015.

I fredags när jag skulle åka på kryssning med jobbet så var det ju självklart att jag skulle vakna upp med feber.
Men jag kämpade mig igenom dagen, och när jag kom hem igen så hamnade termometern på 38,3 trots att jag hade två alvedon och en treo i kroppen.
Hur som helst, jag valde att strunta i det, så som jag är, och det slutade med att jag låg inne och spydde och sov hela kvällen i hytten, tills jag gick upp vid halv ett på natten och kände att det var dags att göra det bästa av situtationen.
Klockan fem hamnade jag i säng igen, efter mycket, mycket dansande.
Tyvärr blev det inga mer bilder än de tre från mobilen ovan, vilket var hamburgaren jag åt tre tuggor av och sedan spydde upp, om jag ska berätta lite för mycket information, och mina två hyttkamrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0