Genom tvåtusenfjorton, del.1

tänkte försöka ge det nya året tvåtusenfemton en ny chans med fotograferandet, men tills jag tagit tag i det tänkte jag ta ikapp med lite missade bilder från det här årets gång.
-
14 februari, 2014.
jag fick ett ryck och tatuerade mig över hela magen, sånt som händer liksom.
 
15 mars, 2014.
mina två vänner emilia och marlene fyllde båda tjugo och bjöd på festligheter.
 
11 juni, 2014.
min bästavän johanna tog studenten, vilket var en riktigt fin dag det.
 
20 juni, 2014.
nu blev det dags för midsommar och det firades ute på värmdö.
 
26 juni, 2014.
jag drog till bråvalla och levde i tält, med ljumen öl och en massa musik dygnet runt.
 
29 september, 2014.
johanna skulle till barcelona och plugga i några månader, och det sas hejdå på detta sätt. 
 
06 september, 2014.
och sedan var kräftskivan där, vilket blev en riktigt bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0