Söndagen den 10 november, 2013.

det är ju ingen ide att ursäkta sig längre för sina uppehåll för jag tror faktiskt ni är alldeles för vana med det nu.
hur som helst, har känt mig relativt frisk i helgen, dock beror det ju troligtvis på all hostmedicin och penicillin ätadet och tack gode gud att det är påväg bort nu, för jag trodde nästan att jag skulle gå under där i ett tag. 
men komplimanger, jag blir nästan ledsen över att jag inte går runt och ger komplimanger till varenda människa jag ser, för det gör så otroligt mycket, iallafall för mig. 
det är bland det bästa jag vet när någon främling bara kan stoppa en, mitt på ljusa dagen eller på kvällen bara för att ge en komplimang och sedan bara traska vidare. 
igår sa en bartender, ''du har ett sådant utseende som får en att bli glad när man mår som dåligast, du har en sådan utstrålning'', och sedan var det inge mer med det. 
det gjorde hela min kväll, jag kan faktiskt inte släppa hur några få ord kan göra så mycket, speciellt av någon främmande person. 
eller jo okej, jag tror faktiskt att jag släpper det nu för nu har jag filosiferat av mig lite för mycket kanske, men ärligt, komplimanger säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0