04 mars, 2013

mattias har köpt en ny dator som han pront skulle ställa i mitt rum med skrivbord och hela köret, så jag fick kasta ut två byråer bara för att han inte ville ge sig, men, som tack så får jag ju också använda denna dator, vilket betyder lite mer uppdatering igen!
saknat fotosuget och bloggsuget faktiskt, så det är väl på tiden.
hur som helst så är det skola som gäller imorgon, på heltid, igen, snacka om att dessa månader borta från skolan har gått snabbt, och på något konstigt sätt ser jag faktiskt fram mot sista tiden i skolan.
men men, bilderna ovan visar lördagsförmiddagens sysselsättning, linda svängde helt plötsligt in på en väg medans jag inte förstod någonting, och det slutade med att vi hamnade hos hennes kompis nina och hennes pojkvänn, samt hans kompis, och med lite alkohol i kroppen så fick vi alla något att minnas!
de var så goa dessa tre människor alltså, och killarna kom nämligen från colombia och kunde bara lite svenska, men deras varma personligheter, att man kände sig så hemma samtidigt som man satt som ett frågetecken under alla spanska samtalsämnen, hur fina som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0