Måndagen den 3 juni, 2013.

okej, måndagen är här och det är endast två dagar kvar till studenten är här.
och att sommaren har kommit fram hoppas jag nog att vi alla kan hålla med om, för att inte tala om alla sablans mygg som har kommit fram nu. 
det var fullt av mygg ute på nicklas land och både jag och sandra blev två röda prickar tillslut. 
räknade mina myggbett på benen igår och hamnade över trettio stycken, bara på benen, vilket resulterade att jag vaknade vid fem imorse, bara för att det kliade så himla mycket. 
hade glömt bort vilken pina det är med myggbett, och att få dom precis lagom till studenten också är ju verkligen, verkligen underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0