23.10.2012

idag så hände det något mirakulöst, på sätt och vis. 
när jag låg som skönast i sängen med en sovande mattias vid min sida så började jag hata livet lite då jag precis skulle kliva upp, men gissa vad.
bara någon sekund innan jag inte hade fått lega och dra mig längre så fick jag ett sms, ett väldigt fint sms där det i princip stod att projektarbetet var inställt, och likaså mitt utvecklingssamtal som jag skulle ha klockan halv sex. 
så jag fick sussa lite till iallafall innan jag väcktes av ett nytt sms.
jo, idrotten och även den enda lektionen vi har imorgon är likaså inställd, så nu känner jag att jag kan andas ut lite. 
torsdag och fredag består bara av foto och det klagar jag inte alls över, plus att vi ska få framkalla våra bilder i mörkrummet också, det har jag saknat som fasiken. 
nog om det, kom nyss hem från en liten promenad ner till centrum för att köpa lite gott, ni ser ju även på bilderna ovan hur social min pojkvän är med sin telefon i högsta hugg, men jag tror nog att det är vad jag förtjänar när kameran faktiskt är i samma höjd den med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0