06.10.2012

säger godmorgon till en bild som är tagen på innegården utanför min praktik, så underbart fint där!
annars så vet jag inte om jag ska gilla att det är sol ute eller inte, för idag hoppades jag nästan på att det skulle vara mulet eftersom att jag skulle fota några porträtt på min kompis jonathan, men det får tas någon annan gång.
igår så var jag ju hemma hos felicia innan jobbet, och vet ni vad, hon fick en resa till paris av alicia!
man kunde verkligen se lyckan i hennes tårfyllda ögon, och alla andra stod bara och gapade.
men, igår kändes det som att tiden gick jätte sakta på jobbet, men tillslut så satt jag på bussen hela vägen hem, enda till utanför min dörr.
äsch, nu väntar jag på att få min frukost, halv fyra på dagen, men det funkar också, så skynda nu mamma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0