14.11.2012 - Close your eyes, clear your heart.

enligt min moder så sa hon idag att jag aldrig skriver här på bloggen längre, hon lät besviken.
så, jag försöker gottgöra henne lite och förhoppningsvis några av er som har stannat kvar den senaste tiden, trotts mitt lilla frånvarande.
förresten så märker jag att det faktiskt inte alls finns något speciellt att skriva, så jag ska fortsätta att mysa lite i mitt rum som ger mig sånna himla jul feelings, det får mig att längta så till jul, och snön.
och jag ska försöka att hålla mig till bloggen lite mer nu, för min egen skull faktiskt eftersom att det känns som att jag gömmer mig lite, att jag bara har ångest hela tiden och går runt och är stressad.
jag har till och med börjat få finnar på grund av all stress, och om man känner mig så vet man att jag haft kanske fem små finnar i hela mitt liv, it need to stop.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0