Sleep is my drug, my bed is my dealer, my alarm is the cops and school is the jail.

hej på er, ni som har kommit upp till 100 läsare nu.
wow, haha för mig är det sjukt mycket, men sen vet jag att det finns ni andra som läser och börjar  ''det är ju ingenting'' och blablabla.
men vet ni vad, jag bryr mig inte, för jag tycker att jag som är så ointressant som person och har fått runt 100 stycken att kolla in min blogg om dagarna, är bra, så det så.
fast dock är ju statistiken lite som en berg och dalbana ibland hoho, men tacksam är jag iallafall ska ni veta!
nejmen nu till annat, eftersom att min mobil lever sitt egna typ av liv så hade den bestämt sig för att lägga av inatt.
det vill säga att mitt alarm inte ringde imorse, och det lämnar mig till, försovning.
och eftersom att jag bara hade 2 lektioner och vaknade halv 12, så var det absolut ingen ide att ta sig till skolan.
men det dör jag faktiskt inte av, inte alls.
nu ska jag leva loppan i mattias hem tills han kommer hem ifrån jobbet, mohaha.

och en till litehalvfulkonstig bild :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0