Linda is in da house

Hej mina nära och kära, vänner och fiender Linda här!
Jennie har ingen aning om att hon glömt logga ut från sin blogg så jag tänkte, så snäll som man är göra ett inlägg eller två... Nöj er med ett jag har ingen ork för två.
Just nu ligger Mr and Mrs Smith bredvid mig och gluttar Spiderman som går på tv, vad gör jag? Jo förbereder mig för att snart resa på mig och diska undan middagen efter mina kära söta små och otroligt lata vänner.
Jag vill gratta Mrs Smith för att hon fick jobbet, super glad för hennes skull, nu håller jag tummarna för Mr att jobbet han sökt ringer tillbaka och ger goda besked.
Imorgon ska jag kasta upp mina kära små barn kl 0700 för då börjar min tvättstuge tid och den här gången ska jag inte sova bort den. Jag har lagt upp ett schema för dom två vad som skall göras, i tid ska dom lära sig!

0700 - upp och hoppa!
0710 - sammarbeta med att färgsortera
0730 - matte läger in den svarta tvätten/ Jennie den vita i den andra
0810 - = maskinerna klara jennie lägger in nästa tvätt, ena maskinen med handdukar och lakan den andra med färg tvätten. Och matte på börjar att hänga in allt i torkskåpet
0845 - in med lakarna i torktumlarn och resten in i torkskåpet

Sedan är allt klart bara vika och in med allt i garderoben, inte så svårt! Min tidsuppfattning är kanske inte 100 men nästan 40%
Vad ska jag göra medans? titta på kanske...

Nu blir det en cigg på balkongen och sen resten av kvällen blir mys och njuta av tiden innan klockan ringer.
Vill bara berätta hur mkt jag älskar dessa två... det är enormt mkt, för mig är dom mina två söta bannaner som B1 och B2 = perfect match!

kram på er alla respekt och peace!
Linda Henriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0