01.06.2012 - fredag

ledsen för den halvlånga frånvaron, men kan också säga att denna dag inte har något att skryta om.
men det kommer vi till, har spenderat två nätter hemma hos linda och haft det mys.
igår när linda kom hem från jobbet ville jag och mattias vara lite extra gosiga, så vi drog och handlade mat och lagade middag som var klar lagom tills hon kom hem.
sen hyrde vi film och det blev tragiskt nog en skräckfilm!
glömde nämna att det ofattbara hände igen också, jo mina tänder började göra ont, ni vet så jag hade förut.
spederade halva natten gråtandes tills mattias och linda söp ner mig med cocillana, och deckade tillslut.
och nu idag när jag vaknde vid åtta nio någongång så hade min smärta fördubblats.
tillslut fick vi en akut tid på telge tandakut och det visade sig att jag hade fått en grov inflammation i min ena framtand, så nu går jag runt med ett uppborrat hål på baksidan tills jag ska tillbaka på måndag.
fy i helvete vad ont det gjorde när dom höll på, men dom var urgulliga iallafall.
och när jag gick där ifrån höll jag på att svimma eftersom att jag inte fått i mig något och det slutade med att mattias bärde mig på ryggen till sjukhuset där han fick i mig en yoghurt, fast den stannade inte i magen länge, det bara kräktes ut.
vilken bok det här blev nu, kanske ska säga farväl innan det blir tok för mycket.
för att få ut något bra i detta inlägg kan jag ju skryta om att det är prick en månad kvar tills min artonårsdag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy vilket hemskt dygn du har haft, stackare. Glad att du inte har så ont längre. Ledsen att jag inte funnits med dig och fått trösta dig men du var ju inte hemma. Super fint foto, ser ut som en målad tavla. <3<3<3<3

2012-06-01 @ 18:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0