23.07.2012 - Monday

rubriken gick lika väl så som inläggen har gjort på senaste. 
igår kom vi iallafall hit till den mest underbaraste stugan jag varit i, det är så otroligt fint här. 
det ligger högt uppe på ett berg så man ser liksom ner till vattnet och en bit bort. 
tänkte fota stugan igår men så klart så vet ni ju om min otur, det vill säga att mitt minnneskort hade krashat.
det var bara att få bort alla bilder och omformatera kortet, och det tog ett tag må jag säga. 
så det blev inga bilder igår inte, men idag så får vi se om allt går rätt för kameran.
vi tänkte nämligen åka till fiskebäckskil nu och sedan grundsund igen och ta en glass och gå runt lite, för ni förstår inte hur otroligt fint och mysigt det var där med alla hus längst hamnen och så, om ni inte varit där då såklart. 
nejmen, nu blev det alldeles för mycket babbel, vi hörs förhoppningsvis ikväll med förhoppningsvis bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0