29.01.2012 - söndag

helena om 25.01.2012 - lektion nummero dos:

vilken skola och linje går du?:)

svar: jag går på Tumba gymnasium och fotolinjen :)



hej på er iallafall, kvällen igår blev väldigt trevlig med mycket skratt och bråk.
haha nejmen, killar är ju så otroligt dåliga förlorare, men det kommer jag till.
det började med att jag åkte och kollade lite på nicklas match han dömde, sen åkte vi till flempan c.
drog in på VI och försökte hitta på vad vi skulle köpa för mat.
det blev tacos iallafall, haha standard.
jag och sandra lagade och det blev asbra, såklart!
sen blev det massa spel, bland annat charader, med andra ord, pictionary, tecken osvosv.
haha när vi spelade med andra ord så låg jag och sandra efter.. GROVT.
men när vi sedan kom ikapp så blev vi anklagade för att vi fuskade hela tiden och när vi tillslut vann blev dom assura, haha så himla töntiga.
nejmen, annars så var det en otroligt mysig kväll!
fick med mig mattias hem nu så vi kom till mig för inte ett så långt tag sedan, ska försöka träffa johanna lite ikväll också, var jätte länge sedan!
glömde kortläsaren hos matte så kan inte lägga in några bilder ifrån igår, men det kommer väl!

bobbsi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0