24.02.2012 - Japp för nu är det fredag

återigen så har klockan rört sig strax efter tolvslaget, och återigen så ligger jag här.
har legat och kollat serier dom senaste timmarna i stort sett/sätt!?
en hel säsong håller jag på att ladda ner just nu men att det går snabbt är ju inte förnamnet precis.
får nog hitta något annat att sysselsätta mig med nu, men egentligen vill jag bara sova.
så dagen kommer snabbare, åh vad jag hoppas att det är lika skönt vårväder idag också.
min väska kommer att bli.. ganska så fullproppad.. bara ganska.
när det gäller att packa, så är det inte min starka sida om man säger så.
får nog se hur jag ska klara mig, men det tror jag nog att jag gör!
nej nu blir det annat, vi hörs senare sötgurkor.

nu får det bli en gammal bild på en sötare sötgurka bara för att hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0