19.02.2012 - söndag

hej mina små vänner, nu sitter jag och försöker skriva samtidigt som man har ett jävla cp mongo till pojkvän som sliter i en.
det är inte så lätt alltid faktiskt, eller vad brukar du säga mattias, det är okej att vara tjej?
nejmen, mimmie och hennes kompis drog precis härifrån, blev lite fikande och så vidare.
igår då, jo igår så gick jag till linneas tjejmiddag, eftersom att den filuren fyllde 18 barre, bara jag kvar nu, typ.
sen efter det så åkte jag, malle och emma till sollentuna där ida hade lokalfest.
och nu, nu är det söndag, som jag redan har nämt tror jag...
nej nu ska jag nog spöa på min andra halva, av ren kärlek, wish me luck!
sådan min är det nog på mittface just nu, så bäst att han aktar sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0