07.12.2012 - 12:41

det senaste dagarna, alltså från i onsdags så har jag faktiskt lyckats vända tillbaka på dygnet, nästan lite för bra.
så i onsdags vaknade jag av mig själv jätte tidigt på morgonen och bestämde mig för att följa med till mammas jobb och omringa mig själv av en massa barn.
ja, hon jobbar då på ett dagis i huddinge, och när dagen var slut så hade vi nog lika mycket bekymmer över att ta oss hem som alla andra hade, det var ju trotts allt ''snökaos'' ute.
men jag lät mig inte skrämmas utan följde med dagen efter igen, alltså igår och umgick med alla fina barn igen, ska även bli vikarie på olika dagis i huddinge.
men det var inte helt frid och fröjd då en liten flicka nös mig rätt upp i ansiktet, kanske bara några millimeter ifrån, vilket orsakade att jag vaknade upp med feber i natt.
som mamma sa så hade jag inte vant mig med alla baciller dom står ut med varje dag, men förhoppningsvis gör jag det till slut.
men, nu ligger jag hemma hos mattias i södertälje och har tänkt att vara sjuk här istället för i skogås, två veckor fast där har räckt gott och väl för både mig och mattias.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0