01.12.2012 - 04:25

denna fredagskväll har spenderats hemma hos johanna där det var det där lilla vanliga ta igen snacket, vi finner liksom så mycket saker att prata om på så kort tid.
sen gick jag hem och hämtade kameran och fick mig lite bilder, eller ja, förjävla många bilder kanske.
men, det är så himla fint ute med den tunga snön på träden och allt glittrande, att jag faktiskt inte kunde ge mig.
nu ska jag äta lite och kolla vidare på paradise hotel, får se om jag kommer gråta något mer till dom kommande avsnitten, för tro det eller ej så blir det faktiskt lite sorgligt ibland.
förresten så är det ju inte alls långt kvar till julafton nu heller, nedräkning börjar nu.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej, du har grymma kort. Vad använder du gör kamera? Jag har nikon D60 men fattar inte hur man får bilderna sådär levande som dina. Tack för svar, eller nåt... :)

Svar: nämen åh vad glad jag blir, tack! :) jag har canon 1100d och jag vet faktiskt inte riktigt hur jag gör. På dessa bilder använde jag mig av stativ och lång slutartid så då blir dom lite mer mjuka så att säga! Är tyvärr världssämst på nikon trotts att jag har dom i skolan, men testa lite olika inställningar på kameran som att byta kontrast och så! :)
Jennie Hallström

2012-12-01 @ 20:00:10
URL: http://ang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0