16.08.2012 - rain

hejhopp, vi kan nog hålla med om att vädret inte kunnat hålla sig till en sida alls idag, ena sekunden verkade den stråla av gläjde, tills någon timma efter då den brast ut i tårar, och när jag skriver den så vet jag inte alls vad jag syftar på.
men det kanske är lite så mitt humör har varit på de senaste dagarna.
nejdå, men kanske något åt det hållet, annars så ligger jag just nu i min egna säng och bara längtar efter att sno fram chipsen och dippen mor min köpt till mig, och mattias, fast han kanske får sisådär 15% på ett ungefär.
nog om de tråkiga skämten, märker verkligen att jag absolut inte har någon insperation alls till att skriva längre, så hur bra är det inte att man har en kamera då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0