19.04.2012 - Saknar dig fast du står här mitt framför mig.

nu är klockan nämnligen runt 04:00 och jag sitter uppe och väntar på att min pojke ska komma hit.
han befinner sig just nu på nattbussen och då är det inte så långt kvar!
för att tala om något annat då så fixade jag året första vurpa idag, springandes till bussen.
min fot bara beslöt sig för att lägga av och där med faceplanta jag ner i marken.
mattias kom springandes som en idiot och försökte lyfta upp mig, och då fick han några ord i form av ''RÖR MIG INTE!''.
haha, vi kom iallafall på bussen tillslut och victor och lucas trodde att jag fått en hjärtinfarkt.
äsch, känner mig ändå rätt så badass med lite skrubbsår och ett jack i benet!
nä om två minuter är han på berkänad tid i skogås så nu ska jag få iväg ett litet samtal snabbt, så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0