07.04.2012 - Tom, jag ska visa dig något ganska spektakulärt!

idag blev jag helt sjukt överraskad och chockad, ja så chockad att jag skrek som en flicka och även fick fram några tårar.
ni vet min vän camilla, hon bad mig komma ut och träffa henne, och då satte jag på mig mina skor och begav mig ut.
då säger hon, ''jennie jag ska få åka till maday imorgon och vara där över lovet!''
och jag blev jätte glad, eftersom att vi prata om det för några dagar sen då hon var rädd fär att hon inte skulle kunna åka dit bort.
maday är ju då hennes pojkvän som bor i singapore osvosv.
sen gick vi lite till, och sen kollade jag bara bak, utan någon anledning, och då ser jag att han går efter oss!
jag förstod ingenting, jag kände igen honom, men det var för bra för att vara sant liksom.
tillslut förstod jag att det var han, jag börjar skrika och hålla mina händer hårt intryckta emot min mun för att inte kunna få fram några ord alls.
det var så sjukt att få se dom två tillsammans, där stod dom, båda två, framför mig, efter två års tårar, skratt, frustation, glädje ifrån camilla.
efter två år fick jag träffa denna kille som hon har varit så otroligt kär i, som nästan ingen respekterade.
jag är så otroligt glad för att jag verkligen alltid har funnits där och trott på dom båda två, för nu stod vi där!
efter ungefär tio minuter så vågande jag få fram några ord på engelska, men jag var fortfarande alldeles för chockad och för att inte glömma blyg!
vi drog iallafall till stranden sen och tog lite bilder, och jag måste säga att det här var något väldigt spektakulärt!
haha, nejmen, vet ni vad, nu lägger jag in tre bilder tills vidare, för nu blir det harry potter tittande med mamsen, puss!
världens finaste bebisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0