04.04.2012 - onsdag

nu är klockan snart halv ett och här sitter jag och är lite smått rädd.
det är nämnligen så att jag fick en akut tid hos tandläkaren idag och ska dit alldeles strax.
har börjat få ont i mitt tandkött och tänder igen som jag hade för typ ett år sen, fast nu är det mycket värre.
det är sjukt hur ont det gör alltså, och det här är första gången jag ska till tandläkaren, själv!
vuxenpoäng, fuckyeah!
sen bär det av till skolan och sen till utställningen, kommer inte ihåg vart det låg heller, menmen.
en lång dag har jag att vänta mig, och efter denna långa dag får jag iallafall krypa ner under täcket hos min älskade.
nej, nu ska jag borsta tänderna och allt sånt som man gör på morgonar, vi hörs!
min johannis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0