03.04.2012 - 20:43

det blev så att vi tog oss en promenix till solariumet och bättra på fejkbrännan och sen tillbaka.
jag har verkligen struntat totalt i att sola under hela vintern och så vidare, och det har märkts kan jag säga.
har varit albino i ett tag nu, liknande iallafall.
menmen, nu börjar fräknarna synas extra och jag börjar väl få lite färg iallafall.
det är sjukt hur det påverkar självkänslan, jag får riktigt dåligt självförtroende när jag är blek, man känner sig nästan aldrig snygg.
sen är jag ju inte en sån människa som solar ute på sommarn heller, eftersom att jag verkligen hatar bikinilinjer.
jaja, nog snackat om solning tycker jag!

Kommentarer
Postat av: camilla

du har ju världens finaste hudfärg. :c

2012-04-04 @ 17:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0