05.10.2011 - foton foton och foton

okej, den här dagen hemma har varit ganska så bra för mig.
har gjort saker som jag har behövt göra i ett bra jävla tag nu alltså.
okej har först av allt rensat alla mina mappar i datorn med alla 100000 bilder i.
så nu är dom reda för att brännas så att jag kan få bort lite, och få en lite snabbare data igen.
efter det har jag suttit och kollat igenom alla våra gamla album här hemma och plockat ut några små lyckliga,
som ska få komma upp på min vita blanka vägg.
hoppas det blir lite mer livligt i mitt rum då.
men det tror jag nog, men borde fortsätta så det blir klart.
visar latero hur det blir :)
pusshej osv

här har ni någon blåsig bild att bita i

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha, blåsig bild att bita i, finis <3

2011-10-05 @ 19:50:50
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/
Postat av: Ellinore Löfman

Du är så sjuuukt vacker!!!

2011-10-16 @ 19:58:15
URL: http://elliu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0