2010 i repris

har inget att skriva och sitter och håller på att snor mina egna bilder till ett projekt inom multimedian.
då kom jag ihåg dethär inlägget och tänkte dela med mig av det igen, kul vavava.
och ja det går att trycka på dom minimerade bilderna för större bild liksom, bara så att ni vet.
kommer ihåg när min blogg bara handlade om foto och var en fotoblogg, dvs namnet.
nu har den blivit så otroligt personlig och typ precis som alla andras, menmen, håller iaf mitt löfte om att lägga in bilder på varje inlägg, händer väl dock ibland att jag inte gör det.
för jag personligen tycker att bloggar utan bilder är det tråkigaste som finns :(

jaja ENJOY om ni orkar kolla igenom alla bilder (igen?)















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0