29.03.2011 - trött/skola/studio/trött/tisdag/trött

idag så vaknade jag bredvid matte.
vi snoozade i en timma.... fast vi kom i tid ändå, duktiga.
nästa hela dagen idag gick åt att berätta för fotoklassen om sin bild man tagit.
sen så fick jag och anna uppdraget att fixa får monitor, och alltså mäta, spika, hänga upp våra tavlor osv.
svårare än man trodde, men allt blev rakt och stilrent tillslut.
efter vi var klara så smög vi in till fotostudion lite och tog lite wannabe h&m bilder... hahahehehoho
anna är söt hihi, jag såg förövrigt ut som en köttbulle på varje bild :)))))
men aa senså träffade jag matte efter och umgicks lite, senså åkte jag hem, och nu saknar jag honom.
ja jag vet att jag tjatar om det varje dag, det får ni fan stå ut med.
och igår kväll så ville matte ta bilder i mörkret med ficklampa, så det blev vår sysselsättning igår.
hon gjorde en gloria och vingar på mig, fast enligt mig fick han bli en djävul, mohahha.

min alldeles egna djävul <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0