28.03.2011 - väntar på finaste killen i världen

jaa, nu är klockan snart 10 och jag väntar på att matte ska komma.
han har varit och repat i huddinge så dom åker väl när som helst, vill nu.
träffar honom exakt varje dag nästan eftersom att vi går i samma skola, men ändå så saknar jag honom always.
är jävligt lyckligt lottad som har tillgång att träffa honom varje gång, glad.
men aa, vi båda börjar halv 11 imorgon så han ska sova över, glad.
anyways, idag så var jag ute och fotade camilla på morgonen innan jag drog till skolan.
behövde göra klart en fotouppgift.
vi har utställning snart så vi behövde redigera och sätta in bilderna i ramarna idag.
blev väl helt ok, hade kunnat kämpat lite mer istället för sista sekunden bilder, men men.
camilla stod med en binda iför munnen, hahahahha.
hittade inge sådär munskydd så det fick duga, men det gick bra.
uppgiften var nackdelar med kärnkraftverk.
men nu ska jag fortsätta vänta på älskling, hejdå.

rätt så randombild, men det funkar det också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0