27.03.2011 - söndag

vaknade upp hemma hos beb, vid 4, egentligen 3 då, men vafan, äntligen sommarkänsla <3
så lagade vi köttbullar och makaroner till frukost, nom.
duktig kock till pojkvän man har hihi.
senså gjorde vi inte så mycket, tog det bara lungt och så.
sen vid halv 8 följde han mig till bussen och jag tog bussen hem till min dörr.
förövrigt är jag så jävla trött på livet nu för tiden, skolan har verkligen gått ikapp mig, orkar inte.
aldrig varit så trött på skolan i hela mitt liv, allt känns så jävla fel.
ligger efter massa också, och så har vi ett projekt nu som jag var sjuk ifrån i 2 veckor.
fattar nada nu. KUL. vill bara ha sommarlov och leva livet, HATAR SKOLAN.
nej men inge mer emoinlägg, hejdå.

hej beb, jag är kär i dig, hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0