27.03.2011 - Dag 20

3 saker om mig -
ehm hmmmmmm okej...
1. jag är otroligt rädd för dinosaurier.
tycker att dom är så jävla läskiga, drömmer mardrömmar om att jag blir jagade avdom jätte ofta.
matte väckte mig senast i lördags morse för att jag typ legat och vridit och vänt på mig, och varit sådär rädd, och typ andades högt och såntdär, så ba ''jennie, vad drömde du för något?!?!?!''
mitt svar var *gäsp* ''dinosaurie''... hahah då börja han skratta :(
och förövrigt så är godzilla världens äckligaste film, the grudge kan typ slänga sig i väggen.
2. jag har haft en tumör.
eh, japp, upptäckte den när jag gick i slutat av 8an.
eller nej, upptäckte den två år innan, en stor knöl som stack ut vid sidan av låret/knät.
så gick vi till doktorn då men han sa typ ''nej det är något hon är född med'' helt nonchalant.
mamma typ, ''men hmm, borde ha märkt om min dotter gått runt med ett missbildat knä i 13 år...''
men senså glömde vi bort det och jag lärde mig att leva mere.
sen i slutet av 8an hade den blivit större och slog i mitt andra knä när jag gick, helt cp...
så vi gick till en annan doktor, och han typ ''det här måste ni åka och röntga nu!''
så gjorde vi det och det visade sig vara en stor tumör, och jag fick typ 3 dagar på att förbereda mig inför operatioen, kul liv :) hela sommarlovet var förstörd, gick med kryckor största delen avre.
3. jag har nästan inga lilltånaglar :D.
hahah kunde inte hitta på något bättre.
men aa på mina lilltår så ser man typ inte mina naglar, så små är dom.
dom är lika stora som, hmm vad ska man jämnföra med.... som ett halvt okokat riskorn typ, bäst exempel.
hela jag är ju typ missbildad... jaja sånt är livet

länk till listan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0