16.03.2011 - stolt över mig själv

gick inte till skolan idag heller.....
men aa imorn då är det säkert att jag ska gå, nu får det räcka med sjukheten.
kolla runt i garderoben och testa shorts och sommarkläder bara för att jag längtar så mycket.
sen hittade jag ett bar asfula jeans som jag klippte upp till shorts.
blev asbra, det såg ut som att det var planeter på bena typ, vet inte ens var byxorna kom ifrån.
men nu kom dom till nytta iaf.
och imorn så ska jag gå emot en av mina största rädslor.
eller inte rädslor men något jag har gjort i typ 4 år nu, eller aa haft på mig..
jag tycker ju inte om mina ben och tycker att dom är så smala.
och i 4 år så har jag haft något benvärmarliknande saker på mig under allt.
det är som benvärmare fast att dom går upp ända upp till lårens slut, om ni fattar.
som stay-ups fast tjocka.
och imorn så ska jag inte ha på mig dom, typ första gången ever, förutom i sommras.
brukar inte ha shorts på mig på sommarn osv, klänning någon gång ibland bara. 
men imorn så ska jag bara ha strumpbyxor, utan dom sakerna under.
känner att jag borde vänja mig med att sluta nu innan sommarn kommer för det är sjukt jobbigt på sommaren.
nu när jag gått upp i vikt också, ska jag försöka våga visa mina ben mer.
JAJA ÅRETS BOK.
vet att jag inte kommer sluta men det är värt att prova och se hur det går imorn.
försökt slutat i typ 3 år liksom, haha...

HEJ JAG HAR FULA BEN ; PPpPpp


Kommentarer
Postat av: Anonym

GILLA STARKT, HET.

MSN????

2011-03-17 @ 07:33:08
Postat av: Johanna

Vi kan byta? Du har asfina ben!!!

2011-03-17 @ 09:33:12
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/
Postat av: Anna

du har jätte fina ben :)))

2011-03-19 @ 12:23:23
URL: http://annaoki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0