13.03.2011 - färga håret på en söndag = inte smart

jahap, matte och jag vaknade runt 1 tror jag.
vi låg i sängen typ tills klockan var runt 4, och då ba oj vi kankse borde fixa oss.
och senså har jag velat färga håret ett tag nu.
haft min naturliga hårfärg för länge nu, färgade rätt så ofta förut, man undrar ju vad som hände.
ville färga lite rödbrunt som jag hade förut, men.......
matte och mamma sa, men med den här hårfärgen så blir det lite rödbrunt.
och jag ba okej fine go for it.
så åkte matte hem och jag och mamma tog en promenad hem, så himla skönt ute ju.
och vi färga det dirr när jag kom hem, och eeh.
det blev jävligt rött, eller nej typ vinröd och lila D: gr8
mamma ba åh exakt den färgen ville vi ha!!! vilka vi....
är sådär inte nöjd men det brukar man ju inte vara ifrån början, får helt enkelt vänja mig..
får ta foto i dagsljus imorgon och lägga upp.
men aa, snackade med beb hela natten typ och sen när jag la mig i sängen så var det någon film på tv:n.
impact eller något, handlade om rymden.
och jag är så jäääääääävla rädd för rymden och matte somna så jag var så jävla rädd.
den handlade typ om att det kom sånnadär metiorer eller vafan dom heter och störta på jorden och ën åkte in i månen så den fuckades och så ba blev hela jorden blääää.
tror att något sånt kommer hända snart, asrädd.
det var ju liksom så länge sen, detdär när dinusarierna fanns? haha inte så allmänbildad....
jaja nu blev det årets bok hära, pusshej

bara för att det är så vårigt ute så kan man lägga in en bild från i sommras, längtar mer än någonsin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0