03.03.2011 - ikea

skilljdes/skilldes/skiljdes? åt med matte för några timmar sen för första gången, sen i fredags.
asjobbigt, känns helt jävla fucking tomt redan, usch!
vant mig att vara med människan dag ut och dag in, KOM HIT JÄVLA BÖG!
aja men idag så typ, vare fint väder och vi tänkte, lets dra till ikea.
ja vi gick runt lite sen så gick vi och köpte deras pizzaslize, OMNOMNOMNOMNOMNOMN.
helt billigt äre ju också, orkade bara 2 dock.
sen tog vi bussen till huddinge och aa gick av.
när vi väntade på bussen så ba efter typ 3 min så ser jag att mamma står där också, chock.
sen sa jag och matet hejdå och det kändes inte så jätte kul faktiskt.
men fick sällskap hem iaf, till och med mamma vill att matte ska komma, hon tycker att det känns tomt, knasig.
men ja nu känner jag för att kolla på vd och sakna beb, japp.

hej finaste beb, fin du är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0