21.06.2011 - tisdag

idag ringde mamma och väckte mig 2.
lika bra så jag vänder tillbaka lite på dygnet eftersom att jag somnade typ 8 halv 9 i morse....
gick inte att sova, helt sjukt.
skulle egentligen till södertälje och möta malin idag men det blev spöregn blixtrar och åska.
åh älska <3 älskar när det blixtrar åh så mysigt.
kanske åker in till södertälje runt 10 och möter henne istället sen får man se.
vill ni veta en pinsam sak?
jag är helt såld på dessies låt, hahahahhahahaa. åh den sitter fast i mitt huvud.
sjunger hela tiden.
den är ju iaf bättre än alla andra bloggarnas låtar.
och hon är fett snygg i musikvideon, just sayin'
jaja puss

vilken jävla åska det var, hoppade seriöst till när jag fotade, fast sen blev det sol och regnbåge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0