31.07.2011 - blablalba

hej mates. typ.
den här senaste veckan har inte varit så underbar, allt har gått åt helvete.
har ju varit på emmaboda festivalen, åkte dit i tisdags och åkte hem i fredags pga att jag blev sjuk.
glömde stänga tältet när det regnade så jag låg och sov dygnsur.
och sen blev jag väldigt feberig och låg och sov i en hel dag, väldigt meningslöst.
på kvällen så hade jag knarkat ipren så fick lite socialt då, men inte en droppe alkohol blev det.
så då kändes hela festivalen ovärd så dagen efter beställde mamma tågbiljett hem på förmiddagen.
jag satt och frös så himla mycket på tåget och grät hela resan, och när vi var i södertälje syd så blev jag asglad.
typ yey snart hemma. men då säger dom att det är en kille som gör att det är stopp i älvsjö, så vi kom ingenstans.
fuck, vänta där i två timmar tills jag tåg pendeltåget till södertälje hamn, där jag sedan tog tåget som endast gick till älvsjö, och sedan där ifrån hem till skogås.
kom hem 8 istället för 5, fittdag.
sen så gick det mer åt helvete på kvällen och livet är hårt.
min underbara syster kom dock hem vid 10 ifrån göteborg där hon bor.
senaste gången jag träffade henne var i julas, så det var väldigt fint att få träffa henne.
okej nu orkar jag inte skriva ett brev, men ska göra ett inlägg nu efter och typ sammanfatta de senaste dagarna i bilder och lite bokstäver.
men ni får väl ha det så fint, och lite kul är det att typ bloggstatistiken höjdes ganska så pga inlägg nedan.
menmen, pusshej

passar in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0