27.02.2011 - världens finaste kille

kom typ precis in efter en jävligt lång promenad med matte.
haha stackarn sjönk ner i snön med hans tygskor, blåa fötter tjaaaa.
vi gick ner till mullängen och sedan forsätta ännu längre in tills vi kom till hundudden, is yey.
aa tog typ 1 år och ta oss över hela isen, så tjock snö.
jag tänkte också säga att, du är seriöst den finaste killen som existerar i mitt liv just nu matte.
jag kan inte fatta att jag sårade dig, utan dig så, nej vill inte ens tänka så långt.
kommer aldrig att göra samma misstag igen, vill inte vara utan dig.
hah, kan vara lite otroligt töntig och säga, EN MÅNAD IDAG BABE, VI TVÅ LIVET UT, ELLER HUR ;PpPPpPPPP
hahahaha nejmen aa, en helt underbar månad, så sjukt kär.
just nu när du sitter och läser sweden rock shop och tjatar om att få läsa det jag skriver, så gullig, nuttebeb.
säger euu till alla fula kläder och sedan dregglar över homer tröjan, hah mupp.
SLUTA LÄS MATTE BÖG! åh jobbig han ska vara.
men aa igår så typ tjockade vi pizza och kolla tv, somnade jätte tidigt, var så trött heh, förlåt.
har kvar all chips och såndant som vi skulle äta igår, men det får vi äta idag istället.
ska fan baka kladdkaka sen också, visa mina talanger i köket ;pPp, hahah.
nu fryser jag, hejdå

kärkärkärkärkärkärkär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0