30.12.2011 -

planerna inför imorn är att dra på tjejmiddag hos malle och sedan dra och flippa ur, ja något sånt.
det här nyåret kommer bestå av klackskor och uppsatt hår, vilket händer mig like.. never!?
nejmen jag känner mig så otroligt jävla taggad.
taggad på ett nytt år och nya tag.
det här året ska jag grow some balls.
det här året ska jag ta tag i mitt liv, det vill säga skolan.
det här året ska jag lära mig att inte bara ta emot, utan säga ifrån.
jag ska sluta vara så rädd, jag ska låta bli att vara så jävla svag.
det här året har jag fått massa nya vänner, och den här sommaren var den bästa någonsin.
det här året har bestått av en massa kärlek, bra som dåligt.
det har bestått av så jävla mycket tårar, speciellt på senaste, och jag är trött på det.
det räcker känner jag, och jag är trött på att vara den som offrar allt.
ni kan ta era jävla blickar, ord och allt åt helvete.
och jag hoppas att någon kan börja anstränga sig mer, för snart har jag fått nog.
nej, nu gör vi det här tycker jag! eller okej imorn..
FUCK IT, HEJDÅ.
fkb XDXDXD:P:P:P:P:P:3:3:3:3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0