21.12.2011 - onsdag jullov julklappar och livet är gött

kom precis hem ifrån haninge centrum där jag var med syster och mamma.
fick välja ut mina julklappar, så nu är jag klar.
känns lite sisådär att veta exakt allt vad man får i julklapp av mamma och pappa, men nöjd blir/blev jag ju iallafall!
menmen, idag var det ju skolavslutning, började halv 10 och slutade 11.
då bärde det av till södertälje och hem till älskling.
nutten låg och sov så det var bara att krypa under täcket och göra detsamma.
vi gick väl upp vid 2 typ och då hjälpte jag honom att packa och sen vid halv 4 gick hans cp tåg.
1 vecka kvar nudå :):):)
menmen, överlever nog ska jag se!
nu kom mamma hem så nu ska jag slå in mina julklappar, (lol!??!)
sen färga håret, humhumhum.
vill färga ljust igen som jag har varje sommar, men det orkar jag fan inte med nu.
nu i somras så hade jag ju jätte ljusbrunt hår, och såfort jag började skolan färgade jag mörkt igen.
men det behövdes, tröttnar så snabbt på hårfärger så det är töntigt!
menmen, får färga ljust till våren igen!
hur det blir med färgen nu återstår väl att se, så vi hörs senare! moshmosh.

kan knappt komma ihåg att jag såg ut sådär i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0