25.08.2011 - 11:07

hej allesammans, jag trodde att jag skulle somna relativt tidigt igår.
gick faktiskt och la mig runt typ 12 och kände mig faktiskt trött.
fast sen efter ett tag så blev jag tvungen att gå till edbo för att möta tosse, haha.
nejmen hon ville inte vara själv så, ja vad gör man inte.
vi satt lite vid edboskolan och snackade och sedan vid typ 3 så gick vi hem till mig och decka.
nu ska jag fixa klart mig för att sedan dra till skolan, måste vecka sömntutan också.
idag har vi någon dag med foto och vi ska nog prata om kursen osv, hängde inte med, men något iallafall.
hörs senare!

min rygg ser typ mongad ut men johanna är fin hihi

Kommentarer
Postat av: Jonna

fina flickor just chillin in the woods

2011-08-25 @ 17:23:05
Postat av: jennie

yeah you know how we roll!

2011-08-25 @ 19:29:18
URL: http://jenniephoto.blogg.se/
Postat av: Johanna

that's how we do it! och du ser INTE mongo ut mongo

2011-08-25 @ 22:01:56
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0