24.08.2011 - there is this girl

called jonna, men hon kommer upp senare.
förvarnar dig lite nu jonnski så du vet vad som väntar dig härnäst! :D
haha nejmen klockan är 02.00 prick, och jag ska till skolan idag.
fast börjar 1 så så farligt är det ju inte, hoho.
jag är faktiskt glad över att äntligen börja skolan, vilket ni som läser mina inlägg nog vet haha...
nejmen det ska bli superfun!
anyways så heter en av mina vänner jonna, och hon är fett fin, jag svär bre!
hon är faktiskt jätte söt och hon är min lilla pratkompis, och min babe!
vi gillar att prata om allt och inget, speciellt på nätterna, då är det kul att sitta och fnittra åt saker.
och vi har gått i samma skola sedan 6års till 9an, men KNAPPT pratat.
sen nu på sommarlovet så blev vi rätt så mycket närmare på bara någon månad.
och jag gillar dig jonna hihihihihih.

hade jag varit kille hade jag haffat dirrmode!

Kommentarer
Postat av: Jonna

ååh va söt du är min lilla pennie. pusspåreeej <3

2011-08-24 @ 18:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0