23.08.2011 - 01:35

var nyss ute på en liten nattpromenix, all alone, buhuhu.
det var förövrigt så jävla värt, glida runt med headset och kameran runt axeln.
det känns så friskt att vara ute på natten.
luften man andas in känns så underbar och att ingen ser om man går konstigt, eller kliar sig på näsan osvosv.
känns så fritt helt enkelt!
hahah, fina exempel jag vet...
nejmen ska nog ligga och kolla på pretty little liars hela natten, andra säsongen it's on.
måste bara säga att jag vill ha en Mr. Fitz, omgomgomg... droool... serri.

ehm, nu får ni se mitt hus också, det som lyser i alla rum är mitt hus, fett energisnåla :PPPPpPP

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mr. Fitz... ♥

2011-08-23 @ 14:31:07
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0