19.08.2011 - godmorgon

hola, klockan är nu 06:56 och jag är ganska så vaken.
ingen aning om varför, men låg ner i sängen och typ skulle sova...
sen efter tio min så blev jag jätte mega pigg och typ hoppa upp ur sängen och ville ut.
så gick ut lite på gården och tog hundratals egobilder, haha vilket liv man har!
men vafan, älskar att ta foto till soluppgången, det är så vackert liksom, fattar ni?!?!??! :DDDD
wellwell, idag ska jag träffa talle hanna och matte och hitta på något, fast det är latero.
ska nog sova om någon halvtimma eller så, för det här är icke bra!
skola snart ju!
men puss på er som ligger och sover.

haha ser FETT seriös ut! men aa här har ni några av alla hundra egobilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0