18.08.2011 - torsdag

Caroline om 17.08.2011 - onsdag:
Vad har du för kamera.
Använder du samma objektiv till alla dina bilder.
Om inte, vilka använder du!?

sv: okej svar till denna är att jag har canon eos 1000d, ingen värsting men den funkar helt okej!
och sedan så använder jag mig av standardobjektivet, eller tamron AF70-300 mm F/4-5.6 LD MACRO 1:2,
eller medans bilderna som är tagna på camilla är med ett objektiv som hon har.
vet tyvärr inte namnet på den men bra är den! :)



men anyways, idag så vaknade jag 5..... hela dagen borta tja.
sedan vid halv 8 så mötte jag upp johanna i centrum och tog sedan en promenad till trångsund där hon skulle sola.
jag vågar inte sola mer efter den lilla olyckan som inträffade senast haha...
men aa, sedan tog vi en promenad tillbaka och nu så är jag hemma.
ska nog sätta på pretty little liars nu och göra en natchotallrik haha, mat är min bästavän just nu.

liten egobild som togs medan johanna sola hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0