01.08.2011 - augusti

nu är det augusti, fuck vad sommarlovet har gått snabbt alltså.
känns inte ens som att det har varit sommar, menmen.
i förrigår så umgicks jag med malle och tosse och på kvällen så drog vi ut och träffa robert och andreas.
efte att tag så mötte vi upp några till.
och då gick vi till fugandagiset och spela/lekte burken.
hahaha, barnsligt i know, men fansiken vad det gav tillbaka sommarminnen.
dom som var med brukade vara med förra året också när vi barnsligade oss lite då med.
sen vid typ halv 2 så åkte jag malle linnea tosse marre och robert till vegabaren och åt lite nattkäk.
satt verkligen gudomligt.
tosse och malle sov iallafall hos mig och det var den värsta natten i mitt liv!
dom bråkade om vem som skulle få ha 2 kuddar för jag hade bara 4 kuddar i sängen så en skulle få två.
dom brottades nog i en timma så jag sov i min klädhög på golvet medans hahah.
aja igår (31 juli) så träffade jag matte och zebbe här i skogås och umgicks lite med dom.
nu har jag precis vaknat och nu ska jag äta lite frukost.

hah ser helt bitchig och skev ut, menmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0