14.04.2011 - torsdag

okej, heh åkte aldrig hem ifrån matte, utan sov där tills idag.
men nu så är jag hemma, känns som att det var åratal sen, fast jag vill vara med beb nu.
idag gick jag till skolan, dutti vet.
dock så hörde jag inte vad lärarna sa haha.
pål ställde en fråga och jag typ var i min egna värld senså ba jennie!?!
sen förklara han om igen men hörde inte iallafall hihi ^^ ^^ ^^
efter lunch orkade jag inte vara kvar så då mötte jag upp matte i flempan för han hade redan slutat.
senså var vi ute lite i solen och sen åkte vi hem till honom.
MMMMHM LEVEL 27 PÅ WOW NU MHMHMM.
haha låg på 20 när jag kom till honom, och när vi gick så ba kachiiing 27.
men aa vi åkte till huddinge och träffade douglas och gangstern tobbe, så gick vi till ica och sen till donken.
senså gick dom och repa och jag åkte hem till käre mor.
tog precis min pencilin, hata, bleh, mår alltid så illa av pencilin. fan vad jag klagar 24.
JOBBIGT VA.
kommer nog inte dra till skolan imorn heller förens min hörsel är tillbaka och jag slutar att hosta upp mina lungor.
justja bara för att forsätta och skriva en bok, så igår så kollade jag och matte på efterlyst.
det var fan det äckligaste jag varit med om.
domdär killarna som hade typ styckat sin kompis och huggit av hans huvud med en spade och lyft upp honom i håret och skrattat åt honom. höll på att spy.
matte fick seriöst lugna ner mig för att jag var så jävla skakis. hemskt.
kunde inte sova på kvällen heller, mina tankar var inte goa om man uttrycker det så.
okej helvete vad långt det blev nu.
ska hitta på någe annat att göra nu bara för det, tjolllaheejejejej

tog bara någon gammal bild nu för att jag är inne på helt fel datormongefjäng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0