20.04.2011 - dum känsla. dum mage. fina kärlek

har sådär en jätte jobbig känsla i min dumma mage.
känns som att någon har tagit bort något som verkligen behövs där inne.
och jag tror jag vet vad det är, dig.
okej du kanske inte behövs i min mage, men jag behöver dig i min närhet.
vill att du ska komma hit nu och att ditt rep ska ta slut så jag kan få pussa på fina du.
kan äta hur hur mycket som helst, men aldrig få bort känslan i min mage.
vet att du hatar hur jag äter, bara för att det hamnar överallt, inte mitt fel att jag lever mig in i maten okej.
lovar att du ska inte behöva plocka chips smulor ifrån mina ögonbryn igen, lovar. typ.

jag saknar dig, mitt hjärta också.
zbAvCm on Make A Gif, Animated Gifs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0