08.04.2011 - fredag

ja, vi åkte ner och handlade i flempan typ runt halv 7 7 något, senså fick vi rätt så bråttom.
vi skulle åka till en spelning i handen som började 8.
men vi hann iaf, tur det.
mattes kompis john spelade med hans band, nice price.
jag och matte tog massa bilder men orkar inte lägga upp dom, det får bli en på mattes kropp, nomnom.

cool bebe

anyways, efter spelningen så åkte vi hem till matte igen.
sen kom talle, hanna och eddie förbi.
var en kulig kväll, hahaha, mycket skratt och hoppaframochtabilder moments.
trevligt var det, dom drog väl typ runt 3 halv 4 något.
och nu är det så att jag har tusen bilder som jag ska lägga in nu, kommer bli ett helvete.
men bäst att jag börjar nu.

den minen fick man se mycket av hoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0