05.04.2011 - cool i datasalen

sitter i datasalen och har fortfarande inte fattat hur mac datorer kan vara så svåra.
åt precis mat, ris och köttgryta, helt ok, inge fettklumpar och 100 senor denna gång iaf.
ska snart åka till kulturhuset och gå på en fotoutställning.
senså ska beb sova över idag, jätte mega glad.
för vi firar faktiskt en månad idag som officielt par, miihihihihiihihih. hahahhhhaa.
nejmen gått sjukt fort, längtar till resten av alla månader, blir episkt.
så glad över att jag har honom, du finns verkligen alltid där, kär kärkärkärkär kär.
coolt nu fick jag ett sms av honom också, NÄR MAN TALAR OM TROLLEN ;PPPppPPpPPPPp
HAHAHHAHAHHAHAHA DÄR FICK JAG TILL DEN!
nej skoja beb, du ser inte ut som ett troll, isåfall världens finaste och sötaste troll hihi, puss.
men nu ska jag fortsätta att leka med internet, pusshej.

hej beb, fin puss, även fast något bakom mig på bilden verkar mer intressant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0