25.03.10 - konstig grej

igår fyllde ju min älskade vän marlene 16 år.
så jag, malle helen, giannina, fellan och amanda gick på en mongolisk resturang.
den som ligger där vid plattan typ mot gamla stan, åååh buffen där e så awzume!!
jag var minst och kortast av alla som var med men ändå åt jag nog dubbelt så mycket mer haha.
man kan ju säga att vi alla tekniskt sett rullade hem från stan.
btw va det inte nog med den maten, jag och helen följde med hem till malle för att äta tårta.
tog 2 tuggor sen gick jag och deckade i hennes säng !
men men det va onsdagen det.
idag va jag i skolan kom hem typ vid halv 5 och åt åt & åt, mohahha..
nu ska jag äta mer :D c'yaa

vet inte hur jag ska förklara bilden, det är en såndär sak som kliar en på huvet, typ masserar.
eehm såndär cool sak som jag bara hade satt ihop till en klump. tog bilden igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0