Lördagen den 7 februari, 2015.

tänka sig, att idag för prick fem år sedan startade jag denna blogg.
det vill säga att jag i stort sett har mitt liv under fem år dokumenterat på denna hemsida, en rätt rolig känsla må jag säga.
hur som helst, i förrigår hände det någonting, jag liksom behövde en förändring lite spontant.
min ring i läppen är nu borta och jag har ersatt den med en medusa, som man kan se på den lite diskreta och blyga bilden ovan, det var tyvärr ingen fotodag för mig idag.
just nu ser jag bokstavligt talat ut som angelina jolie, så som han som piercade mig sa att jag skulle, men lite gratis botox för några dagar gör ju faktiskt inte så mycket.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0