Fredagen den 25 maj, 2013.

kan börja detta inlägg en fredagskväll som denna med en gammal snöig vinter bild för att fira att sommaren äntligen har börjat komma ikapp oss. 
förutom det så är det nog första gången på hur länge som helst jag är ensam, i mitt rum, klockan halv tolv en fredagkväll.
rätt skönt ändå så att säga, sluka i mig kapitell i boken och kolla på serier, inte så dumt.
kanske klarar jag av att ta det lungt eftersom att jag vet vad morgondagen väntar mig, vilket är skansen med mattias och hans lillasyster och sedan nathalies födelsedagsfest ute på värmdö, och dom blir ju alltid lyckade!
nej nu ska jag lämna den digitala världen och låta fantasin ta över, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0