06 maj, 2013

har glömt bort att visa klänningen ovan som jag sydde för kanske två månader sedan, den ser lite sne ut, och sen fick absolut ingen bra bild på ryggen men, det är väl sådant som händer.
den är ju dock sydd av hårt material så det är nog ingen klänning jag kommer att använda flitigt i sommar, men den är fin att kolla på iallafall. 
vädret utanför borde egentligen inte tilllåta mig att sitta inne på mitt rum och tycka synd om mig själv, kanske borde jag ta mig ut på baksidan igen och skippa klänningen för lite solning denna gång, ja det låter bra!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååh gud vad du är duktig! blev helt kär i tyget

Svar: ja visst var tyget så himla fint!!!
Jennie Hallström

2013-05-06 @ 18:46:45
URL: http://www.musiknoerd.blogg.se
Postat av: emma

Men gud vad duktig du är!

Svar: Tack så mycket :)
Jennie Hallström

2013-05-06 @ 22:36:21
URL: http://emmahkschaf.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0